Eerste dagen - Reisverslag uit Nilsby, Zweden van Sanne Lindeman - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Nilsby, Zweden van Sanne Lindeman - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Oktober 2014 | Zweden, Nilsby

Een snel en kort verslagje van onze verhuizing naar Zweden.
Het internet is nog even knudde hier en zonder persoonsnummer hebben we weinig tot geen rechten om iets te regelen, maar we zijn druk bezig :-)
Internet op de laptop lukt soms, maar mobiel niet....dus sorry...appen lukt nog even niet.

Het is fijn hier!! Prachtige omgeving hebben we uitgezocht om te wonen!!
Alleen maar zon gehad tot nu toe. Samen met Martijn's vader hebben we heel veel werk verricht en begint het echt helemaal ons huis te worden!
We wennen al snel aan het iets koudere klimaat (de laatste twee nachten nachtvorst) en de primitievere omstandigheden waar we nu in wonen.
Maar het is heerlijk en we voelen ons al helemaal op ons gemak.

Ook zijn we de papiermolen van de Zweedse belastingdienst ingegaan en voorlopig gaat het voorspoedig. Gisteren een auto gekocht, die we alleen pas mogen ophalen als we een persoonsnummer hebben, dus rijden kunnen we nog niet echt. Gisteren maar veel boodschappen ingeladen zodat we even vooruit kunnen!

Dat was het even voorlopig...binnenkort meer!

• 01 Oktober 2014 - 13:17

Floor Weusthof :

Lieve sanne en martijn, heel veel geluk en liefde toegewenst in het oh zo mooie Zweden! Xx floor

• 01 Oktober 2014 - 20:31

Krista Thielen:

Wat fijn dat jullie daar een goede start hebben!
    Hopelijk kunnen jullie snel een persoonsnummer bemachtigen en lekker rondtoeren in jullie eigen auto.
    We kijken alweer uit naar het volgende bericht!
    Veel liefs van de Thielens

• 02 Oktober 2014 - 10:28

Evelien :

Fijn om te lezen dat het al als thuis begint te voelen!! Ik zie het al voor me dat jullie 's avonds bij nachtvorst lekker tegen mekaarcaan kruipen bij n mooi haardvuurtje :-) xx