Voorbereiden - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Sanne Lindeman - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Sanne Lindeman - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 September 2014 | Nederland, Zwolle

Nog drie weken, dan staat de verhuiswagen voor onze deur, leveren we de huissleutel van ons huis in en vertrekken we in de richting van Zweden. Spannend, dat wel. Maar we hebben er zoveel zin in!!

Nu drie weken van te voren vorderen we gestaag met alle voorbereidingen. Veel meubels zijn verkocht. De tv staat op een stellingkast en de boekenkast is van eigenaar veranderd. Spullen uitzoeken, wegdoen en alvast inpakken wat we niet meer nodig hebben de aankomende weken. Wat eens de studeerkamer was, dient nu als opslaghonk voor alle verhuisdozen. Het huis begint al wat kaal aan te voelen. Maar dat is helemaal goed. We zijn er wel aan toe.
Zeker nu onze (ex) collega's weer begonnen zijn met werken.
De zomervakantie is echt voorbij, zelfs wij voelen dat nu.
Van de week reden we langs een sportveld, waar schoolkinderen aan de gang waren met softbal, sprinten en voetbal. Een beetje weemoedig werden daar wel van. Wel even wennen om geen deel meer uit te maken van datgene wat je de afgelopen jaren hebt gedaan en lol in beleefd hebt. Maar ook dat hoort erbij. In Zweden komen er wel weer nieuwe dingen op ons pad waar we lol aan gaan beleven.

Nog drie weken....we kijken er naar uit!!

• 04 September 2014 - 15:01

Petra:

Sterkte met alle voorbereidingen
    Een hele fijne, zonnige en gezellige trouwdag toegewenst.
    grtz
    Petra

• 04 September 2014 - 22:58

Evelien :

Oh leuk dat je wat gaat bijhouden!!!! Lees ik graag. Heb er zin in, dinsdag! Succes met twee pakken!

• 05 September 2014 - 08:31

Hannie: