Laatste dag voor vertrek - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Sanne Lindeman - WaarBenJij.nu Laatste dag voor vertrek - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Sanne Lindeman - WaarBenJij.nu

Laatste dag voor vertrek

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 September 2014 | Nederland, Zwolle

Daar zitten we dan op de bank. Met als uitzicht een stapel verhuisdozen en ikea tassen (handige dingen). De allerlaatste dag in Nederland is nu echt aangebroken. Het inpakgehalte is hard bezig zijn hoogtepunt te bereiken.
De laatste spullen worden vanavond opgehaald en dan is het echt zo ver...

De afgelopen weken zijn razendsnel voorbij gegaan. Na een fantastische trouwdag belandden we in een emotionele rollercoaster van twee weken afscheid nemen. Lieve vrienden en familie hebben we gedag gezegd.
De laatste hardlooptraining is gegeven en de laatste keer rijden op mijn favoriete paardjes is geweest. Het is wel echt tijd om te gaan
Deze laatste dag zijn we fijn nog even samen.

En dan morgen....De vrachtwagen rijdt al vroeg voor. En dan is het inladen geblazen. Ergens begin van de middag moeten we zo ongeveer klaar zijn om te gaan. We hebben er zo'n zin in!!!
In Frederikshavn (Denemarken) nemen we de boot naar Göteborg en dan is het nog zo'n vier uur rijden. Als alles goed gaat komen we zaterdag vroeg in de ochtend ergens aan!
En dan? Uitpakken geblazen.......

• 25 September 2014 - 15:51

Joke:

ha sanne en martijn, super veel geluk in zweden en goeie reis morgen.

• 25 September 2014 - 19:08

Henk Makkinga:

Waardevolle Sanne en Martijn, van harte alle goeds in Zweden. Dat het jullie goed mag gaan, en dat het vooral genieten wordt. Graag horen we weer van jullie.
    Met lieve groet, Henk (MAH)

• 25 September 2014 - 20:11

Klaske Buijtenweg:

Ha die Sanne en Martijn...... Camera's aan en daar gaan ze: ik vertrek.....
    Spannend en opwindend allemaal voor iedereen, wat zullen ze jullie hier missen!!!
    Heel veel succes met wachten tot de vrachtauto voorrijdt en dan rijden maar een nieuwe toekomst tegemoet...... !!! Bedankt voor het leuke schrijven!!!
    Xxxxx van hier
    Daar gaat mijn kleine buurmeisje...... Dag Sanne, dag Martijn!!!!

• 25 September 2014 - 22:30

Anneke:

Hoi Sanne,
    Nu is het dan zo ver!! Kan me voorstellen dat het wel tijd wordt ook, je kan niet eeuwig doorgaan met afscheid nemen..
    Heel veel succes met uitpakken weer (het lijkt niet eens zoveel...) en natuurlijk al die dingen die ik je al eerder heb toegewenst.
    Ik ga je volgen en wf doen we gewoon in het nld.als je wifi hebt ;-)
    Veel goeds voor jullie beiden, go go go!!
    Anneke

• 25 September 2014 - 23:01

Erna:

Haa Sanne! Heel veel geluk in Zweden! Groeten aan mijn zus en zwager, ga genieten in Tomthult! X

• 25 September 2014 - 23:59

Shirley:

Hoi Sanne,

Heel veel woon/werk plezier in Zweden! Geniet ervan met z'n tweetjes!
    Wie weet ooit nog eens tot ziens bij Annemarie ergens een keer op de verjaardag.

Gr Shirley